090625

Nu har jag inte bloggat på några dagar men nu ska jag skriva lite. I måndags åkte ju Melie med mig till min sommarstuga. Vi hade det jätte roligt. På tisdagen åkte vi hem till mig, vi gjorde inte så mycket. När hon åkte hem på kvällen såg jag lite på tven. Nästa dag (onsdagen) åkte jag till stranden vid kanske kl 11. Vid kl ett åkte jag ut till sommarstugan igen, där va mina mindre kusiner. Vi hade jätte kul och bada och sola. Sedan idag åkte jag hem.

Jag har precis kommit hem från torp, jag har köpt cyklop med snorkel och godis (till resan). Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig fräch till resan imorgon. Jag ska gå upp halv tre inatt, så jag får lägga mig tidigt ;). Jag tror inte att jag kommer kunna sova för tidigt iallafall ;) Men det ska bli så himla skönt att åka på resa! Jag längtar ihjäl mig tills inatt. Som jag skrev tidigare ska jag försöka blogga minst två gånger under resan (med datorerna på hotellet). Nu ska jag hoppa in i duschen, pusshej!

Sköna Cypern! ;D

090622

Hann inte skriva igår så jag slänger ihop ett inlägg nu. I söndags sov jag ju över hos nathalinn. Vi la oss typ vid kl 03.00, och vaknade kl halv 12. Sömntutor eller? Hahha. ;) Sedad typ vid kl 1 hämtade mamma mig. Sedan efter en stund när jag hade kommit hem kom en kompis till mig. Vi gjorde inte så mycket, men senare på kvällen gick vi på bio.
Natt på museet 2. Jag har sett ettan och den var bra. Men denna tvåan var faktist inte så bra. Jag trodde faktist att den skulle vara bättre. Efter bion åkte vi hem till henne. Sedan sov jag över där. Vi la oss sent och vakna sent. Haha. ;) Sedan när vi hade gjort oss i ordning kom mamma och hämtade mig. Vi åkte förbi torp och köpte lite kläder, mest till resan. Typ klänningar och sånt. När vi kom hem gjorde jag inte så mycket. Vid kl 4 kom Melie (som hon kallas) och vi har typ bara gått runt på området. Tuuusen gånger! ;) Vi ska snart åka till min sommarstuga och sova över! Men nu ska vi gå redigera lite bilder! Pusshej!

Jag och Melie. :)

nathalinn

Efter jag hade bloggat förut ringde jag Nathalinn. Sedan fixa jag  smink/hår. Och sen körde pappa ut mig till henne. Jag ska sova här. det kommer bli bäst! ;) Så nu sitter vi här och lyssnar på musik. Vi ska ta lite bilder nu och sedan redigera. Bloggar senare. Pusshej!

Sötaste Nathalinn. §

sovmorgon

Skönt med lång sovmorgon idag. Jag la mig vid två igår och vaknade kanske tjugo över 11 i morse. Så nu är jag utvilad. Idag ska jag inte göra något speciellt. Det regnar ute och typ alla affärer är stängda. Det blir väll kanske att jag sitter och myser hemma med en bra film. Tror att jag ska ta och ringa någon kompis. Nu ska jag typ bara fixa lite med bloggen och sånt. Jag ska fixa stor profilbild och lite annat. Kort inlägg idag igen, men jag skriver snart. Pusshej!

Midsommar

Hur har er midsommar varit? Min har varit bra. Men tyvärr blev det ingen tältning. Men det var en kul dag idag ändå. Först va ju familjen och jag hemma hos några kompisar till oss och åt och sånt. Vi va där till typ klockan sex. Sedan har vi bara myst hemma. Har sett lite på tv och käkat dipp med chips. Mummms. ;) Nu ska jag bara kolla lite saker på datorn, och sedan ska jag se på tv. Det blev ett kort inlägg, men jag skriver mer imorgon. Pusshej!

Jag i förmiddags. :)

Skönt

Glad midsommar! Hahha. ;) Nu är det bara en vecka kvar till vi åker till Cypern! Så himla skönt. :D Om ungefär 40 minuter ska jag, syster och pappa åka till några kompisar och typ äta och sånt. Sedan ska jag bara hem tror jag. Som jag skrev igår så skulle ju kanske jag och två av mina kompisar tälta. Jag ska höra med dem sen och se. Jag fråga igår om det fanns datorer på hotellet i Cypern, och det fanns det. Tur! Men man måste ju betala. Fast det är ju inte så jätte mycket. Jag ska iallafall försöka blogga minst två gånger under veckan. Det är inget måste att jag ska blogga, utan jag gör det om jag känner för det. Det är ju trots allt semester. Jag ska bara sola, bada och slappa. Vi skulle också ta en buss in till Agia Napa (vi bor i Fig tree bay) för lite shopping och sånt. Men det finns ju också shopping där vi bor. Agia Napa är ju lite större. Men nu måste jag gå och fixa hår/smink!

Godnatt

Sitter här framför datorn och typ sover. Jag är jätte trött. Ska snart lägga mig och sova. Det är så skönt med sommarlov, jag har ju sovmorgon i typ 9 veckor! ;)

Imorgon är det ju midsommar. Vad ska ni hitta på för något? På fömiddagen ska jag och familjen till några kompisar och typ äta lunch. På kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag och två kompisar till mig prata på att vi ska vara tälta hemma hos någon. Jag tror att det blir hemma hos någon av mina kompisar. Om vi inte hittar/får upp tältet ska vi sova inne i huset. Det blir nog mysigt iallafall! Igår köpte jag några jätte bra böcker. Tänkte att det var bra att ha några roliga och spännade böcker eftersom jag och familjen åker till Cypern nästa fredag. Det ska bli så himla skönt! Bara sola, bada och slappa i en hel vecka! Det är ju jätte fint vatten där, så vi ska snorkla. Jag har aldrig gjort det utomlands. Så det ska bli jätte spännande. Jag tror att det finns datorer på hotellet. Det måste det finnas! Haha! Jag tar inte med mig laptopen så om det inte finns datorer (som det förmodligen finns) bloggar jag när jag kommer hem. Planet vi ska åka med går kl 7.55 från Landvetter i Göteborg. Vi får typ gå upp vid klockan halv fyra på morgonen.

Men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en bra bok! Jag skriver imorgon! Kram

090618

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska blogga. Jag tror det iallafall. Jag hade en annan blogg för ett tag sen, men jag orkade inte riktigt skriva så mycket i den, men nu ska jag försöka skriva så mycket som möjligt och så ofta jag hinner! ;)

Välkommen till min nya blogg!